• (iOS) Bubbles Empire Champions دھوکہ دہی کوڈ کی خرابی کے جواہرات

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubbles Empire Champions ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubbles Empire Champions IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ دہی کوڈ کی خرابی کے جواہرات ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bubbles Empire Champions 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    کھیل کا لطف لیں. کوئی ہدایات صرف اتفاق سے پاپ نہیں کرتی ہیں۔ اگلے گیم میں رول اوور میں کوئی بھی اضافی پاپ دیکھنا چاہیں گے۔ علیحدہ ہفتہ وار گیم پر واقعی اس طرح۔

    واقعی کافی دیر تک اس چیلنجنگ گیم کا لطف اٹھایا۔ نئی تازہ کاری سے نفرت ہے !! ہر چیز غیر حقیقی نظر آتی ہے اور فائر بال بدل گیا ہے کہ اسے کیسے چالو کیا جاتا ہے اور یہ چپک جاتا ہے اور فائر نہیں کرتا جہاں میں اسے جانا چاہتا تھا۔ میں حریفوں یا لیگز میں کھیلنے میں دلچسپی نہیں رکھتا، صرف اپنے خلاف۔ پہلے سے اچھے کھیل کو کیوں برباد کیا؟

    بہترین ببل گیم جس کا میں نے سامنا کیا ہے۔ کچھ درجے اوپر جانے کے بعد یہ کافی مشکل ہو جاتا ہے لیکن مجھے ابھی تک کچھ نہیں ملا لیکن میں شاید کئی کوششوں کے بغیر، شکست نہیں دے سکتا۔ یہ کافی مشکل ہے اور یہی چیز اسے اتنا مجبور بناتی ہے۔

    اشتھارات اچانک ہاتھ سے باہر نکل گئے ہیں، بہت بار بار اور بگاڑتے ہیں. کبھی کبھار کھیل ہی کھیل میں پھانسی کے لئے. رائے کے بعد اپ ڈیٹ کریں. نہیں، آپ ہمیشہ اشتھارات کو چھوڑ نہیں سکتے ہیں اور جاری رکھیں کیونکہ جب آپ کرتے ہیں، کھیل کی سکرین سیاہ اور غیر ذمہ دار ہے تو آپ کو کھیل چھوڑنے اور دوبارہ کھولنے کی ضرورت ہوتی ہے. میں اشتہارات کے لئے ضروریات کو سمجھتا ہوں لیکن اشتھارات کے درمیان مفت سروس فنڈ اور صرف پریشان کن ہے. یہ کھیل اب بعد میں آتا ہے.

    میں یہ کہنا چاہوں گا کہ یہ مزہ ہے، لیکن کھیل دھوکہ دیتا ہے۔ یہ آپ کو ایک ایسا رنگ دے گا جو اسکرین میں نہیں ہے (دھوکہ باز)۔ یہ ہمیشہ بلبلے کو نہیں رکھے گا جہاں آپ اسے نشانہ بناتے ہیں (دھوکہ باز)۔ میں صرف وقت ضائع کرنے کے لیے گیم کھیلتا ہوں۔ کھیل کے اختتام تک اس کا اپنا ایک انکولی ذہن ہوتا ہے۔

    سطح 75 کے آس پاس یہ ایک پے ٹو پلے/پے ٹو جیت گیم میں بدل جاتا ہے۔ ان انسٹال

    نیین بالز ایک خوشی کی بات ہے۔ فوری بند اشتہارات۔

    اب تک 100 کی سطح پر اور ایک بھی اشتہار نہیں دیکھا۔ کمائے گئے سکوں سے میں بظاہر لامحدود زندگیاں "خریدنے" کے قابل تھا جسے میں جب تک چاہوں کھیل سکتا ہوں۔ میں نے اس گیم پر اصل رقم ادا نہیں کی۔

    اسددل

    بہت اچھا کھیل deffanatly کچھ وقت مارنے کے لئے ایک اچھا کھیل. میں نے اسے فائیو اسٹار کی درجہ بندی نہ کرنے کی واحد وجہ یہ ہے کہ یہ بہت آسان ہے، اور بہت سارے ADS ہیں" اشتہارات سے چھٹکارا حاصل کریں اور میں اسے 5 پر درجہ دوں گا۔

    Bubbles Empire Champions پزل upyf

    قرضوں، چھوٹے قرضوں، آسان طریقہ کار کے لیے ایک بہترین پلیٹ فارم، آڈٹ کا وقت بہت تیز ہے، اور اسی دن درخواست کی تاریخ شاندار تھی!

    اگلی بار جب ہم تیزی سے خریدیں گے تو کھیلنا بہت مزہ آتا ہے۔

    میں نے اس گیم سے بے حد لطف اٹھایا۔ میری ایک شکایت یہ ہے کہ اسکرین پر محدود انتخاب کے لیے بلبلوں کو رنگ نہیں دیا جا رہا ہے۔ ایک بار ٹھیک ہے۔ دو مرتبہ اتفاق۔ تین بار پریشان کن۔ چار بار سطح کو دوبارہ شروع کریں۔ آپ کو بات سمجھ آئی۔

    میں سو نہیں سکتا، بہت ہی دلچسپ۔ مجھے یہ بہت پسند ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ کھیل ختم نہیں ہو سکتا، یہ واقعی مشکل ہو رہا ہے۔ اب بھی پسند ہے لیکن میں جانے دینے کے بارے میں سوچ رہا ہوں اگر میں اس کھیل کو چھوڑنے سے پہلے 20 گیمز کھیلنا جاری رکھوں تو میں واقعی میں نہیں چاہتا کہ میں یقینی طور پر محبت میں ہوں۔ میرا شوہر میرا فون چھپانے والا ہے۔ میں ہر روز، دن بھر کھیلتا ہوں۔ یہ نیا ورژن بہترین ہے۔

    واقعی ٹھنڈا وقت ضائع کرنے والا۔ مجھے چیلنجز پسند ہیں لیکن کچھ بہت مشکل ہیں۔ مزید


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :